Galaxy S3 Android 4.3 Ağda Kayıtlı Değil Hatası Ve Çözümü

Merhaba Arkadaşlar uzun süredir beklenen büyük güncelleştirme sonunda geldi Android 4.3 malesefki imei değiştirilmiş cihazlarda şebeke sorunu ve ağda kayıtlı değil hatası veriyordu bunuda arıza patch ile çözemiyorduk sağolsun arıza üstadımızda elinden geldiğince bu konu hakkında uzun zamandır çalışıyor.

Ama Zuluman çözüm yolunu bulmuş ve sizinle paylaşıyoruz. Şimdi aşağıda vereceğim linkler deki zipli dosyaları indirin ve CWM den flashlayın ben kendi telefonumdan UK romda denedim çalışıyor hatta diğer romların neredeyse tümünde çalışır halde.

MODEM DOSYASI

indir

KARNEL DOSYASI

indir

25 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende ölü s3 i9300 teli bu yöntemle kendine getirdim

Adsız dedi ki...

nasıl yapılıyor biraz anlatırmısınız

Adsız dedi ki...

Eline sağlık. Bende de işe yaradı. Daha önceleri modem flaslamama rağmen çözülmemişti. Demek ki her modem her kernele uygın değilmiş. Hem modemi hem kerneli flaslayınca böyle bi sorun da kalmıyor.

Betting dedi ki...

bendede aynı sorun var dosyaları indirdim ama nsl yapacağımı bilmiyorum

Adsız dedi ki...

linkler ölü!!!

Unknown dedi ki...

Linklerde bi problem yoktur. Dün kendi telefonuma uyguladım sorunu halletti..
Konuyu biraz daha acarak anlatımını yapıcam..

Hakan İşler dedi ki...

imei atılmış s3 telefonumu güncelleyince imeisi (kayıtsız olan) orjinale döndü ve haliyle ağ,bağlantı,telefon kısacası tüm özellikleri gitti. bu yöntem işime yarayabilir mi acaba? önceki attığım imei kayıtlı değil, bulamayabilirim ama baska bir telefonumun imesini atsam yerine mesela?

Unknown dedi ki...

O konu hakkında bişey desem alan olucak tam olarak bi bilgim yok ama bu işlemleri yapınca telefonun orjinal imei sine dönüyo . yani senin kayıtlı olmayan imei kaydına dönebilir tekrar imei atman gerekir diye dusunuyorum..

ÖMER dedi ki...

s.a öncelikle işime yaradı fakat yükleme sonrasında telefonda kilit ekranı aşırı geç geliyor. ve sarjı cok fazla yıyor. kilit ekranındayken telefon sankı %100 kapasıteyle calsıyormus gıbı kasılıyor. öneriniz nedir.

Unknown dedi ki...

cwm den flashlayın ne knk ya biraz anlat yapam şunu

Unknown dedi ki...

Cihazinizda su anda 4.3 mu yüklü

Unknown dedi ki...

Mert bey telefonunuz rootlu durumda iken cwm yi yukluyosunuz. Biraz araştırırsaniz bulanilirsiniz sitemizde mevcut değil yarin yayinliycam. Cwm yükledikten sonra telefonu kapatip ses acma +power+home tuslarina ayni anda basarak ayar ekrani gelicek sonra install seceneginden bu dosyaları secip kurucaksiniz. Birda telefonunuz da 4.3 rom yüklü ise ikisini de kurun tekrar 4.1.2 ye donmusseniz sadece modem i kurun...

Adsız dedi ki...

Elinize sağlık arkadaşlar.

Unknown dedi ki...

eyw emeginize saglik :)

Adsız dedi ki...

s.a. bende de aynı sorun var bu modem ve kerneli yüklerken yanlız vertige signature failed şekline bi hata verip kapanıyor tel yardımcı olursanız çok sevinirim

Adsız dedi ki...

Ben ikisinide indirdim ama dosya açılmıyor hatası veriyor.

Adsız dedi ki...

harikasınız oldu valla teşekkür ettik

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler geçen yine güncellemiştim şebeke gitmişti tlefoncuya gittim 30 tl ye eski sürümü yükleyşp vermişti şimdi yeni sürümle yapmamı sağladınız :)

Ağaç Gölgesi Photography dedi ki...

E: signature verification failed hatası alıyorum recovery'den bunlları yuklerken

Unknown dedi ki...

samsun s3 me 4.3 root yükletdim eskisi 4.1.2 di telelfon la arama yapdigim zaman agda kayitli deyil yaziyor telefon ama fuul cekiyor sebekeyide buluyor ımeyi de eski cakdirdigim imei ama hala hata veriyor buna nasil bi cagre olabilir acilll ...

Unknown dedi ki...

kardeş bende yurtdışı s3 var imei atılmış telefonda supersu ve cwm yüklü android sürümü 4.1.2 ben 4.3 yapmak istiyorum fakat cihazınız modifiye edildi yazılım güncellemeleri mevsut değil yazıyor nasıl yapabilirim yaparsam imei sıkıntıya girermi ?

Adsız dedi ki...

linkler çalışmıyor galiba

Unknown dedi ki...

s.a
bende s3 var imei atacam da ağda kayıtlı değil hataası veriyor bunun çözümünü bilen var mı??

Unknown dedi ki...

linkler ölü lütfen düzeltin

Unknown dedi ki...

linkler ölü lütfen düzeltin

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Sercan Çoban. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Followers

Text Widget


Recent Comments